07 Nisan, 2012

Neler yaptım? Yenidoğan Erkek Bebek için Oyuncak Ayı Temalı Butik Kurabiyeler :)

Doğuma sayılı günler var. Dünyaya bir anne kuzusu daha gelecek.. Bütün o inanılmaz sevinçlerin içinde bir küçük sevinç daha var ki oda bana düşüyor.. 50 adet kurabiye hepsinin modelini tek tek konuştuk.. Kova içinde sunum ise benim onlara küçük bir sürprizim :)  Kurabiyelerin teslim tarihi, hastanede mi yoksa evde mi ikram edileceği derken  çiçeği burnunda anne kucağında minik Ahmet beni arıyor. Feride ablacım çok beğendim diyor saymaya başlıyor en çok sevdiklerini.. Sesi öyle masum öyle tatlı ki.. Ve öyle bir anne düşünün ki daha kendisi çocuk.. :) Umuyorum bu kurabiyelerden daha tatlı bir hayatları olacak.. Ve bende daha nice mutlu annelerin şirin bebek kurabiyelerini yapacağım.. :)

Sevgilerimle..

feride  









2 yorum:

Fermina dedi ki...

Bayıldım, bayıldım bunlara :) Nede tatlılar :) Elleerine sağlık..
http://kucukleydi.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Elinize sağlık, paketlemesi de çok şık olmuş...