10 Haziran, 2012

Bir Yaş Doğum Günü Pastası,Kurabiyesi, Parti Süsleri ve Fotoğraf Albümü :):)

Tıpkı bütün bir yaşına basan bebekler gibi eşimin yeğeni Asya da farkında değildi doğum gününün olduğunu.. Bu yüzden büyüdüğünde bakması için bol bol fotoğraf çektim :) Pastasını, kurabiyelerini, parti süslerini, fil ve zürafa temalı yaptım. Kişisel fikrim bir yaş pastaları hep böyle şirin hayvan temalı olmalı. Çünkü bu yaşlarda tanıdıkları ve bildikleri objeler çizgi film kahramanlarından çok hayvanlar oluyor. Tabi ona resimli kitaplarla "bak bu fil",  "bak bu kedi" gibi öğretmeniz gerekiyor ve bu tarz resimli kitaplar onların zeka gelişimi açısından çok önemliymiş. Çocuklarımızı televizyondan uzak tutup, bol bol karşılıklı konuşup kitap okumalı resimler göstermeli, birlikte müzikler dinlemeliyiz. Tıpkı Asya bebeğe annesini yaptığı gibi :) Peki Zülal mi kim? O da Asya bebeğin ablası :) Yengesiyle yani benle de arası çok iyi. Laf aramızda kardeşini de çok seviyor. Ve inanıyorum ki bu sevgi büyüdüklerinde daha da güzel şekillenip kenetlenecek...

Sevgilerimle,

Feride 
































1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yaptığınız tüm güzellikler için sizi tebrik ediyorum bu tarz başarıların karşısında saygıyla eğiliyorum bloğunuz bir harika sürekli takiptesiniz;)başarılar